Friday, February 3, 2012

ဆုေတာင္းျခင္းအေၾကာင္း


                                                                              ဆုေတာင္းျခင္း
                                                  ၁သက္ ၅ း ၁၆- ၁၈ ၊ မ ၇ း ၇ - ၁၁ ၊ မ ၂၆ း ၃၆ -၄၅

ဆုေတာင္းျခင္းသည္ ယံုၾကည္သူမ်ား ၏ (လိုအပ္ခ်က္) ေထာက္ပုုိ ့လမ္းေၾကာင္းျဖစ္သည္။ သမၼာက်မ္းစာအားျဖင့္ ဘုရားသခင္သည္ ကြ်ႏု္ပ္တို ့ကို စကားေျပာေတာ္မူ၏။ ဆုေတာင္းျခင္း အားျဖင့္ ကြ်ႏု္္ပ္တို ့ကတုံ ့ျပန္ေလ့ရွိ၏။ ႏႈတ္ေတာ္ထြက္စကား ( သမၼာက်မ္း) အားျဖင့္ လမ္းညြန္မႈႏွင့္ အားေပးႏွစ္သိမ့္ျခင္းခံ
စားရသည္။ ဆုေတာင္းျခင္းအားျဖင့္ ကြ်ႏု္ပ္တို ့၏ ေက်းဇူးတင္စကားႏွင့္ ေတာင္းဆိုခ်က္မ်ား ကို ကုိယ္ေတာ္က လက္ခံနားေညာင္းေတာ္မူ၏။
ဤအတိုင္းနည္းလမ္းႏွစ္မ်ဳိးျဖင့္    ဘုရားသခင္ ႏွင့္ အဆက္အသြယ္မလုပ္မခ်င္း ကြ်ႏု္ပ္တို ့၏ ဘုရားသခင္ ႏွင့္ ဆက္ဆံေရးသည္ ေအာင္ျမင္သင့္သေလာက္
ေအာင္ျမင္လိမ့္မည္မဟုတ္ပါ။    
        အစဥ္မျပတ္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းရွိၾကေလာ့။ မျခားမလပ္ ဆုေတာင္းပထနာျပဳၾကေလာ။ အရာရာ၌ ေက်းဇူးေတာ္ခ်ီးမြမ္းၾကေလာ့။ အေၾကာင္းမွာ သင္တို ့
သည္ ထုိသုိ ့က်င့္ေစျခင္းငွါ ေယရႈခရစ္၌ ဘုရားသခင္ အလိုေတာ္ရွိ၏။ ( ၁သက္ ၅ း ၁၆- ၁၈)
မျခားမလပ္ ဆုေတာင္းပထနာ ျပဳေလာ့ ဟုဆိုရာ၌ မရပ္မနား ၂၄ နာရီ ဆုေတာင္းခိုင္းျခင္းမဟုတ္ပါ။ ေခ်ာင္းေျခာက္ဆုိုးသကဲ့သို ့ ( မၾကာခဏ) ေတာင္းရန္
ျဖစ္သည္။ ေဆာင္းတြင္းမွာ ေခ်ာင္းဆိုးေရာဂါ ခံစားဖူးသူတိုင္း အခ်ိန္မေရြး ေခ်ာင္းဆိုးေလ့ ဆိုးထရွိေၾကာင္းသိၾကပါလိမ့္မည္။

ရင္းႏွီးေသာ သူငယ္ခ်င္းႏွင့္ စကားေျပာသလို တစ္ေနကုန္ ဘုရားသခင္ထံဆုေတာင္းသင့္သည္။ အတူတကြ အလုပ္လုပ္ေနၾကၿပီး၊ တစ္ေယာက္အေၾကာင္း
တစ္ေယာက္နားလည္ၾကေသာ ရင္းႏွီးသည့္သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္တို ့သည္ မနက္ပိုင္းမွ စ၍ တေနကုန္ စကားစျမည္း ေျပာလ်က္ ေနႏုိင္ၾကသည္။     ဆက္
တိုက္ေျပာေနၾကသည္ ဟု မဆိုလိုပါ။စကားမေျပာဘဲ မ်က္စိျဖင့္သာ အခ်င္းခ်င္းၾကည့္ေနၾကေသာ အခ်ိန္လည္းရွိသည္။ ေျပာဆိုေဆြးေႏြးေသာ အေၾကာင္းအ
ရာမ်ားသည္ ႏုိင္ငံေရး ။ အသက္တာႏွင့္ စားဝတ္ေနေရးအေၾကာင္း၊ အလွအပအေၾကာင္းစသည့္ ရာေပါင္းမ်ားစြာ ေသာ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးပါဝင္ပါလိမ့္မည္။

          ဘုရားသခင္သည္ ရွိသမွ် အေပါင္းအသင္းထဲမွာ အေကာင္းဆံုး ေသာ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ေၾကာင္း သေဘာေပါက္ေသာအခါ၊ အထက္ပါ အရသာအတိုင္း
ဆုေတာင္းတတ္ေသာ အသက္တာရွိလာ၏။အသက္တာတြင္ ဆုေတာင္းရာ၌ အေျပာအပ္ေသာ အရာ တစ္ခုမွ်မရွိေၾကာင္း သေဘာေပါက္လာပါေတာ့သည္။
ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကို ေလ့လာဖတ္ရႈျခင္းအားျဖင့္၊ ဘုရားသခင္ကို ၾကာၾကာ နားေထာင္အာရုံျပဳေလေလ၊ ကိုယ္ေတာ္၏ အက်င့္စရုိက္ေတာ္ကို၊     ပုိမိုသိရွိလာ
ေလေလျဖစ္ၿပီး၊ စရုိက္ေတာ္ပိုမို သိရွိလာေလေလ ေက်းဇူးမတင္ႏုိင္၍ ဝမ္းမေျမာက္ရမည့္ အခ်က္တစ္ခုမွ မရွိေၾကာင္း ပိုမိုသေဘာေပါက္ေလေလ  ျဖစ္သည္။

လူ ့ေလာကတြင္ တစ္ဦးႏွင့္ တစ္ဦး ေပါင္းသင္းဆက္ဆံမႈ အဆင္ေျပေရးအတြက္၊ စကားအားျဖင့္ ဆက္သြယ္ျခင္းသည္ အဓိကေသာ့ခ်က္ျဖစ္သည္။အျခားသူ
မ်ားႏွင့္ စကားစျမည္းတုံ ့ျပန္ေျပာဆိုရာတြင္ မည္သူမွ် စိတ္ထဲရွိသမွ်ႏွင့္ ခံစားခ်က္မ်ား အမွန္အတိုင္း ေဖၚျပေျပာဆိုတတ္သူရွိမည္မဟုတ္။   အလားတူစြာ အ
ျခားသူမ်ား၏ အေတြးႏွင့္ ခံစားခ်က္ကိုလည္းစံုလင္စြာ နားလည္ႏုိုင္ေသာသူ ေက်းဇူးတင္သင့္သေလာက္ တင္တတ္ေသာသူရွိမည္မဟုတ္။ထို ့ေၾကာင့္လူ ့ေလ
ာကတြင္ တစ္ဦးႏွင့္ တစ္ဦး ေပါင္းသင္းဆက္ဆံရာ၌ မျပည့္စံုမႈႏွင့္ စိတ္ပ်က္စရာမ်ား ႀကံဳေတြ ့တတ္ၾကေပ သည္။

ဝိညာဥ္ေလာကတြင္မူ ေျပာဆိုသူႏွင့္ နားေညာင္းသူ အၾကား၌ ရွင္းလင္းျပည့္စံုေသာ ဆက္ဆံမႈရွိရန္ အလားအလာေကာင္းသည္။ အေၾကာင္းမွာ ဘုရားသခင္
 က ကြ်ႏု္ပ္တို ့ထံေျပာဆိုေသာ စကားသည္ ျပည့္စံု၏။ ဝိညာဥ္ေတာ္၏ မႈတ္သြင္းျခင္း အားျဖင့္(ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္) ကြ်ႏု္ပ္တုိ ့၏ လိုအပ္ခ်က္ပံုစံအ  တိုင္း
ေရးသားထားလ်က္ရွိသည္။ဖတ္ရႈေလ့လာေသာအခါ၌လည္း ဝိညာဥ္ေတာ္သည္ ကြ်ႏု္ပ္တို ့၏ စိတ္မ်က္စိကို အလင္းေပးလ်က္၊ ထိုေန ့ရက္က   ထိုက်မ္းခ်က္
အားျဖင့္ ဘုရားေျပာေသာ စကားကို နားလည္သေဘာေပါက္တတ္ၾကသည္။

ဆုေတာင္းေသာ အခါ ဝိညာဥ္ေတာ္သည္ ကြ်ုႏု္ပ္တို ့ကိုယ္စား ခမည္းေတာ္ကို ေတာင္းေလွ်ာက္ေတာ္မူလ်က္ မေျပာတတ္    မဆိုတတ္ေသာ   အရာမ်ားတိုင္
ေအာင္ ေဖၚျပေလ့ရွိ၏။ (ေရာမ ၈ း ၂၆) က်မ္းပိုဒ္မ်ားကို ႏွလံုးသားမွာ သိုထားႏုိင္သည္ရွိေသာ္ ဝိညာဥ္ေတာ္သည္ လိုအပ္ေသာ အခ်ိန္၌ လိုအပ္ေသာ  က်မ္း
ခ်က္ကို သတိရေစေတာ္မူေလ့ရွိသည္။ခရစ္ယာန္အသက္တာသည္ ေသခ်ာေသာ စည္းစနစ္ ျဖင့္ ဖြဲ ့စည္းထားေသာ အသက္တာျဖစ္သည္။   ဝိညာဥ္ေတာ္ကို
အားကိုးအားထား ျပဳေနသမွ် ထိုနည္းစနစ္သည္ ကြ်ႏု္ပ္တို ့ကို ဆံုးရႈံးမႈမေပးႏုိင္ေခ်။

ဆုေတာင္းပထနာျပဳျခင္းသည္ စိတ္ဝိညာဥ္အတြက္ အားကစားရုံျဖစ္သည္ ဟု ေျပာရုိးစမတ္ျပဳၾကသည္။ ေလးရာစုေခတ္က  အသင္းေတာ္ႀကီး    Augustine
ေျပာဖူးသည္မွာ အရာခပ္သိမ္းဘုရားသခင္၌ တည္မီွသကဲ့သို ့ ဆုေတာင္းပါ။ အရာခပ္သိမ္းသင့္အေပၚ တည္မွီသကဲ့သို ့အလုပ္လုပ္ပါ။ ဟူ၍ျဖစ္သည္။  ဆိုလို္
ဆိုလိုသည္မွာ ( မႆဲ ၇ း ) ၌ ကိုယ္ေတာ္၏ သြန္သင္ခ်က္ကို အခ်ဳပ္အားျဖင့္ ေျပာျခင္းျဖစ္သည္။

ကိုယ္ေတာ္က အမိန္ ့သံုးမ်ဳိးႏွင့္ ကတိသံုးခ်က္ေပးေတာ္မူ၏။၎တို ့မွာ ကြ်ႏု္ပ္တို ့ေတာင္းေလွ်ာက္လွ်င္ ဘုရားကအေျဖေပးမည္။ရွာလွ်င္ ေတြ ့မည္၊    ေခါက္
လွ်င္ဖြင့္မည္ ဟူေသာ အခ်က္မ်ားျဖစ္သည္။ ဘုရားသခင္သည္ ဆုေတာင္းခ်က္ကို အေျဖေပးလိုေသာ ဘုရားျဖစ္သည္။၎ကို ေယရႈက    သာဓက တစ္ခုယူ
လ်က္ သြန္သင္ေတာ္မူခဲ့သည္။ ဆာေလာင္မြတ္သိမ့္ေနေသာ ကေလးသည္ ဖခင္ကို အစာေတာင္း၏။ ဖခင္သည္ လူဆိုးျဖစ္ေသာလည္း    ဆုိးေသာဖခင္ထံမွ
ေကာင္းေသာ လက္ေဆာင္ထြက္လာ၏။ အဘယ့္ေၾကာင့္နည္း။ဖခင္သည္ ရင္ေသြးကို ခ်စ္သည္။ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ သည္ လူဆိုးထံက ပင္လွ်င္   ေကာင္းေသာ
အရာထြက္လာေစႏုိင္သည္။

ယခုစဥ္းစားၾကည့္ပါ။ ဘုရားသခင္သည္ ေကာင္းျခင္းျဖင့္ ျပည့္ေတာ္မူေသာ ဘုရားျဖစ္သည္။ ေျဖာင့္မတ္ေသာ မွန္ကန္ေသာ အရာရာ၌     အလြန္ေကာင္းမြန္
ေသာ ဘုရားသခင္သည္ အေကာင္းဆံုးေသာအရာကို ေပးမည္ဟု အဘယ့္ေၾကာင့္ မထင္ၾကပါသနည္း။ကြ်ႏု္ပ္တို ့ရင္ေသြးမ်ားအေပၚမွာ   ေကာင္းသေလာက္
ဘုရားသခင္သည္ ကြ်ႏု္ပ္တို ့ကို ဂရုစုိက္မည္။ ေက်းဇူးျပဳမည္ဟု အဘယ့္ေၾကာင့္ မထင္ရဲၾကပါသနည္း။

ဆုေတာင္းျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေယရႈျပဳေတာ္မူေသာ ကတိေတာ္သံုးပါးသည္ ျဖစ္လွ်င္” ဟူေသာ အေျခအေနေပၚမွာ မူတည္သည့္     ကတိေတာ္မ်ားျဖစ္ၾက
သည္။ ကိုယ္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ ေပးေတာ္မူေသာ အမိန္ ့ေတာ္ကို နာခံမႈရွိမရွိ အေပၚမွာ မူတည္သည့္ ကတိေတာ္မ်ားျဖစ္ၾကသည္။
                                                                              (၁)
၁။ေတာင္းေလာ့။   ေတာင္းေလွ်ာက္ျခင္းသည္ စိတ္ဝိညာဥ္၏ အလိုဆႏၵကို ေဖာ္ျပျခင္းျဖစ္သည္။ ( ဖိ ၄ း ၆- ၇) ကိုဖတ္ပါ။   တစ္ခါတစ္ရံ ဘုရားသခင္ကို
ေတာင္းေလွ်ာက္ေသာအရာမ်ား၏ အမည္နာမ မ်ား ဖြင့္ေျပာျခင္းသည္ လြယ္ကူသေလာက္ ခက္ခဲေသာ အခါလည္းရွိသည္။( ခက္ခဲေသာ အခ်ိန္မ်ား) ေျပာစ
ရာ မသိေသာ အခ်ိန္မ်ားတြင္ ဝိညာဥ္ေတာ္ဘုရားသည္ ေရွ ့သို ့ထြက္လာၿပီး ကိုယ္စား အဆက္အသြယ္ ျပဳတတ္သည္။ ( ေရာ ၈ း ၂၆) သူသည္ကြ်ႏု္ပ္တို ့၏
လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို သိေတာ္မူ၏။ ျပဳသင့္ျပဳထိုက္ေသာ ေတာင္းဆိုခ်က္ကို လည္း သိေတာ္မူ၏။

Ask ေခၚ  “ ေတာင္း” ဟူေသာ စကားသည္ သဒၵါအရ ပစၥဳပၸန္ကာလျဖစ္လ်က္ ဆက္လက္ျပဳလုပ္ေနေသာ အရာကို ရည္ညြန္းသည္။     ၎က ဆိုလိုသည္မွာ
ကြ်ႏု္ပ္တို ့သည္ ဇြဲနပဲရွိရွိ ဆက္တိုက္ေတာင္းေလွ်ာက္ရန္ျဖစ္ေၾကာင္းထင္ရွားသည္။ သို ့ေသာ္ ဘုရားသခင္က အေျဖေပးေသာအခါ    ကြ်ႏု္ပ္တို ့နားေထာင္ပါ  
မည္ေလာ့။ ေတာင္းေလွ်ာက္သည္ဆိုသည္မွာ အေျဖလိုခ်င္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ အေျဖကို တကယ္လိုခ်င္လွ်င္    က်မ္စာဖတ္ရမည္။      ေတာင္းေလွ်ာက္
ေသာအရာႏွင့္ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မွ တစ္ဆင့္ ဘုရားသခင္ စကားေျပာလာမည့္ အခ်က္ႏွစ္ခုဆက္စပ္မႈကို ကြ်ႏု္ပ္တို ့ အစဥ္နားေထာင္အပ္သည္။

၂။ရွာေလာ့။ ရွာျခင္းသည္ ေတာင္းေလွ်ာက္ျခင္းေနာက္ က လုိက္လာေသာ အရာျဖစ္သည္။ တစ္ႀကိမ္ေတာင္းေလွ်ာက္ၿပီးေသာ အခါ အေျဖလိုက္ရွာတတ္ ၾက
သည္။ ဘုရားသခင္ သည္ ဆုေတာင္းအေျဖေပး ဝါသနာ ပါေၾကာင္း ရွာလွ်င္ ေတြ ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေယရႈခရစ္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ ကတိေပးေတာ္မူသည္ျဖစ္  
ယံုၾကည္စိတ္ခ်မႈရွိရမည္။   ဘုရားသခင္ကို တစ္ခုခု ေတာင္းေလွ်ာက္ေသာအခါ   အေျဖရဖို ့၍ယံုၾကည္စိတ္ခ်မႈရွိရမည္။      ဘုရားသခင္ကို တစ္ခုခု ေတာင္း
ေလွ်ာက္ေသာအခါ အေျဖရဖို ့ ဝိညာဥ္ေရးရာ ဆႏၵျပင္းျပရေပမည္။ တစ္ခါတစ္ေလ ဆုေတာင္းၿပီးမွ အေျခအေနပိုဆိုးလာတတ္သည္။

ျဖစ္ႏုိင္မည့္အလားအလာ မရွိျဖစ္လာသည္။ ထိုသို ့ျဖစ္လာသည္မွာ မ်ားေသာ အားျဖင့္ ဘုရားသခင္က ေတာင္းသည့္အတိုင္း    ယံုၾကည္မႈရွိမရွိကြ်ႏု္ပ္တို ့ ကို
စမ္းၾကည့္လိုပါေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ တစ္စံုတစ္ေယာက္ေသာသူ အတြက္ ကြ်ႏု္ပ္တို ့ဆုေတာင္းလွ်င္ ထိုသူသည္ ကြ်ႏု္ပ္တို ့ေတာင္းေပးေသာ အရာကို  
ကယ္ရေစခ်င္ပါသလား၊ ရေစခ်င္သည္ရွိေသာ္ ၎ဆုေတာင္းခ်က္၏ အေျဖကို ရွာဖို ့ကြ်ႏု္ပ္တို ့မွာ ဆႏၵျပင္းျပပါသလား။ ဘုရားသခင္သည္    ဆုေတာင္းပထ
နာကုို အေျဖေပးေလ့ရွိ၏။ သို ့ေသာ္မ်ားေသာ အားျဖင့္ ဤကမၻာေပၚမွာ ေယရႈခရစ္၏ လက္ႏွင့္ ေျခမ်ားျဖစ္ၾကေသာ အေသြးအသားမွ တစ္ဆင့္   ယံုၾကည္သူ
မ်ား မွ တစ္ဆင့္ အေျဖေပးေတာ္မူေလ့ရွိသည္။

ခြန္အားရဖို ့တစ္စံုတစ္ေယာက္ေသာသူအတြက္ ဆုေတာင္းလ်က္ျဖင့္ ကိုယ္တိုင္ သြားေရာက္ခြန္အားေပးျခင္း၊သို ့မဟုတ္ စာအားျဖင့္ ခြန္အားေပးျခင္း   သို ့မ
ဟုတ္ တယ္လီဖုန္းအားျဖင့္ ခြန္အားေပးျခင္းမျပဳပါက တကယ္ရွာေဖြျခင္းမဟုတ္ဘဲ ပ်င္းရိေသာ ဆုေတာင္းျခင္းသာ ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။    မရွိဆင္းရဲသားမ်ားအ
တြက္ ဆုေတာင္းသည့္တိုင္ေအာင္ ၎တို ့ထံသို ့သြားေရာက္လ်က္ စားစရာ သို ့မဟုတ္ေငြေၾကးေထာက္ပံ့ျခင္းမျပဳပါက တကယ္ရွာေဖြျခင္းမဟုတ္ဘဲ ပ်င္းရိ
ေသာ ဆုေတာင္းျခင္းျဖစ္သည္။

ကြ်ႏု္ပ္တို ့၏ ဆုေတာင္းကို ဘုရားသခင္သည္ အေျဖေပးေကာင္းေပးလိမ့္ပါမည္။ သို ့ေသာ္တစ္ဦးတစ္ေယာက္မွတဆင့္ အေျဖေပးေသာ အခါ ထပ္တူထပ္  မွ်
ဝမ္းေျမာက္ျခင္းမရွိဘဲ ျဖစ္တတ္ၾကသည္။ ဆုေတာင္းျခင္းႏွင့္ နပန္းလံုးေသာသူသည္ အသက္တာ၌ ပ်င္းရိေသာသူ မျဖစ္ႏုိင္။ အေကာင္းဆံဳး  အတတ္ႏုိင္ဆံုး
ႀကိဳးစားလႈပ္ရွားသူျဖစ္သည္။ အေၾကာင္းမွာ ဆုေတာင္းျခင္းတန္ခိုးႏွင့္ ဘုရားသခင္၏  တန္ခိုးကို ယံုၾကည္ကုိးစားေသာ ေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ တစ္ခုခုကို ေတာင္း
ေလွ်ာက္ေသာ အခါ မိမိဆုေတာင္းျပည့္စံုေစဖို ့မိမိကိုပင္လွ်င္ တန္ဆာပလာအျဖစ္ ဘုရားသခင္က ေရြးေကာင္းေရြးႏုိင္သည္ ဟူေသာ အခ်က္ကို ထိုသူသည္
ယံုၾကည္၏။

၃။ ေခါက္ေလာ့။  ။ ကြ်ႏု္ပ္တို ့၏ ဆုေတာင္းအေျဖရဖို ့ ရုန္းကန္လႈပ္ရွားရသည္ကို တီးေခါက္ျခင္းဟုေခၚသည္။ နည္းအမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ တီးေခါက္ႏုိင္သည္။ ဥပမာ
ျပင္ဆင္မႈ အားျဖင့္ တီးေခါက္ႏုိင္သည္။ အသက္တာမွာ ဘုရားအႀကံေတာ္ရွိသည့္ အတိုင္း အထေျမာက္ေအာင္ျမင္ႏုိင္ေရးအတြက္ ဆက္လက္ ျပင္ဆင္ျခင္း
အားျဖင့္ တီးေခါက္လိုေသာ စိတ္ရွိၾကပါသလား။

လုိက္စားျခင္းအားျဖင့္လည္း တီးေခါက္ႏုိင္သည္။ ကြ်ႏ္ုပ္တို ့ေတာင္းေလွ်ာက္ထားေသာ အရာႏွင့္ ရွာေဖြထားေသာ အရာမ်ား ရရွိသည့္တုိင္ေအာင္ လိုက္စား
ၾကပါသလား။ လက္ေတြ ့က်င့္သံုးျခင္း အားျဖင့္လည္း တီးေခါက္ၾကသည္။ ဆက္တိုက္တီးေခါက္သည္သာမက အားထုတ္၍ တီးေခါက္ၾကသည္။    အဘယ့္
ေၾကာင့္နည္း။ ေတာင္းေလွ်ာက္ထားေသာ အရာကို တကယ္ရခ်င္ပါေသာ ေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ အသက္တာမွာ ခက္ခဲစြာ မရဘဲ လြယ္ကူစြာ ရရွိထားေသာ 
ရာ မ်ားသည္ တန္ဖိုးမရွိလွေခ်။(မႆဲ ၂၆ း ၃၆-၄၅) ကိုဖတ္ပါ။

ကြ်ႏု္ပ္တို ့အားလံုး၏ အသက္တာမွာ ခံစားရေသာေဝဒနာသည္ အလြန္ျပင္းထန္ပါေသာေၾကာင့္ ေသေကာင္းေသႏုိင္ပါသည္ ဟု ေျပာသည့္အခါ ရွိေကာင္းရွိ
ၾကေပလိမ့္မည္။ ေဂသေရွမန္ဥယ်ာဥ္က ခရစ္ေတာ္သည္ ၎အတိုင္း ပင္ ခံစားေတာ္မူခဲ့သည္။ ေျပာမျပႏုိင္ေသာ ဝမ္းနည္းေၾကကြဲမႈ ဒဏ္ခံစားေနခဲ့ရသည္။
၎ခံစားခ်က္ကို ကိုယ္ေတာ္ မည္ကဲ့သို ့တုံ ့ျပန္ခဲ့ပါသနည္။
ပထမ မိမိအတြက္ဆုေတာင္းသည္။ ဒုတိယ၊ မိမိကိုယ္စားသူတစ္ပါးကို ဆုေတာင္းဖို ့မိန္ ့မွာေတာ္မူခဲ့သည္။ ခရစ္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ ဆုေတာင္းေပးဖို ့ ေတာင္း
ဆိုေတာ္မူသည္ကို စဥ္းစားပါ။ မိတ္ေဆြတို ့ထံသို ့ႏွလံုးတံခါး ေတာ္ကို ဖြင့္ျပၿပီး ခဏတာသတိရွိရွိေနလ်က္  ဆုေတာင္းၾကပါရန္ မွာၾကားေတာ္မူခဲ့သည္ ။ ထို
အခ်ိန္၌ ကိုယ္ေတာ္သည္ တစ္ကုိယ္တည္းသြားၿပီး ခမည္းေတာ္ထံသို ့ဆုေတာင္းေတာ္မူ၏။ တပည့္ေတာ္မ်ားထံသို ့ျပန္ေရာက္လာကာ   ျပင္းထန္စြာ     ဆု
ေတာင္းေနၾကသည္ကို ေယရႈေတြ ့ေတာ္မူခဲ့သည္။ ထိုကဲ့သို ့ မႆဲက ေျပာပါသလား။ ေဝးေလစြ။ ေယရႈသည္ တစ္ကိုယ္တည္းသံုးႀကိမ္တိုင္တိုင္သြားေရာက္
ဆုေတာင္းခဲ့သည္။
ျပန္လာေသာအခါတိုင္း တပည့္ေတာ္မ်ား အိပ္ေပ်ာ္ေနၾကသည္ကို ကိုယ္ေတာ္ေတြ ့ေတာ္မူ၏။ ပထမအႀကိမ္အေနျဖင့္ အိပ္ေနၾကေၾကာင္းေတြ ့ေတာ္မူေသာ၊
အခါ မိမိတို ့အတြက္ ကိုယ္စီဆုေတာင္းၾကပါရန္ သတိေပးေတာ္မူ၏။စံုစမ္းျခင္းသို ့မေရာက္ၾကရေလေအာင္ ထို သို ့ဆုေတာင္းခိုင္းျခင္း ျဖစ္သည္။    သို့ေသာ္
နားမေထာင္ခဲ့ၾကေပ။ ေပတရု၊ယာကုပ္ႏွင့္ ေယာဟန္တို ့သည္ ဆုေတာင္းျခင္းႏွင့္ နပန္းမလံုးၾကပါေသာေၾကာင့္ ၎တို ့၏ အနားယူျခငး္သည္  ေႏွာင့္ယွက္မႈ
နိဂံုးခ်ဳပ္ရသည္။နပန္းမလံုးမွီ အနားယူေသာ သူသည္ ဝေအာင္အနားယူရလိမ့္မည္မဟုတ္။ကြ်ႏု္ပ္တို ့မေတာင္းႏုိင္ဘဲ ေနတတ္သည့္အခါမ်ဳိးတြင္ မအၿမဲမွန္က
န္ေသာ အၿမဲေျပာသင့္ေသာ ခ်ီးေျမွာက္ေသာဆုေတာင္းနည္းႏွစ္နည္းရွိသည္။၎တို ့မွာ ေက်းဇူးတင္ပါ၏ဘုရား(ဆာ၅၀ း ၂၃ ၊ ၁သက္ ၅ း ၁၈ ဧ၅ း ၂၀) ႏွင့္
အလိုေတာ္အတိုင္းျဖစ္ပါေစဟူေသာ နည္းႏွစ္နည္းတို ့ပင္ျဖစ္ေပသည္။ ( မႆဲ ၆ း ၁၀ ၊ ၂၆ း ၃၉)         



                                မႈေတာ္ျမတ္၌ ......... အတား (မိုးကုတ္လီဆူေလး)



No comments:

Post a Comment