Tuesday, February 7, 2012

ေခတ္ကာလမ်ား (၄)


                                           ဘုိးေဘးမ်ားေခတ္ (The  Patrianchal  Dispensation )
    ဤေခတ္သည္ အာၿဗံဟံကို ေခၚေသာအခ်ိန္မွ ဂ်ဴးလူမ်ဳိးမ်ား အီဂ်စ္ျပည္မွ ထြက္ေျမာက္ျခင္းအထိ ၾကားကာလျဖစ္သည္
မိသားစုေခတ္ဟုလည္းေခၚႏိုင္သည္။ ဗာဗုလုန္ရဲတိုက္ေဆာင္၍ ကြဲျပားေသာအခ်ိန္မွ စ၍ ေနာဧမွဆင္းသက္ေသာ သားစဥ္
ေျမးဆက္ တို ့သည္ ရုပ္တုကို ကိုးကြယ္ၾက၏။ အာၿဗံဟံ၏ ဖခင္ကိုယ္တိုင္လည္း ရုပ္တုကိုးကြယ္ေသာသူျဖစ္၏။ ဘုရားသ
ခင္သည္ အာၿဗံဟံအားေရြးေကာက္၍ ေခၚေတာ္မူ၏။ အာၿဗံဟံလည္း ဘုရားသခင္ကို ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ လိုက္၏။ ထို ့
ေၾကာင့္ အာၿဗံဟံသည္ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းကို ရ၏။( ကမၻာ ၁၅ း ၆) ဘုရားသခင္သည္ အာၿဗံဟံအားျဖင့္
လူမ်ဳိးတမ်ဳိးတည္ေထာင္၍ သူ၏သက္ေသျဖစ္ဘို ့ရန္ရည္ရြယ္၏။ ဘုရားသခင္သည္ အာၿဗံဟံအား သင္၏အမ်ဳိးအႏြယ္အားျဖင့္ လူမ်ဳိးအေပါင္းတို ့သည္ ေကာင္းႀကီးမဂၤလာကို ခံရၾကလိမ့္မည္ ဟုဆို၏။(ကမၻာ ၂၂ း ၁၈)
 ဘုရားသခင္က သင္၏အမ်ဳိးအႏြယ္ဟု ဆိုရာ၌ ကၠုဇက္ကို ဆိုလိုျခင္းမဟုတ္။ ထိုအေၾကာင္းကို တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလုက
(ဂလာ ၃ း ၁၆) ၌ ဂတိေတာ္အာၿဗံဟံႏွႈ့္ သူ၏အမ်ဳိးအႏြယ္၌ ထားေတာ္မူ၏။ အမ်ဳိးအႏြယ္ တို ့ ဟု အမ်ားေသာသူတို ့ကို
ရည္မွတ္၍ မိန္ ့ေတာ္မူသည္မဟုတ္။ သင္၏အမ်ဳိးအႏြယ္ ဟုတေယာက္ေသာသူကို ရည္မွတ္၍ မိန္ ့ေတာ္မူ၏။ ထို တ
ေယာက္ေသာသူကို ရည္မွတ္၍ မိန္ ့ေတာ္မူ၏။ ထိုတေယာက္ေသာသူကားခရစ္ေတာ္ျဖစ္သည္။ ထို ့ေၾကာင့္ဘုရားသခင္
သည္ အာၿဗံဟံထံမွ ခရစ္ေတာ္ေပၚထြန္းမည့္အေၾကာင္း ေဖာ္ျပခဲ့၏။ ခရစ္ေတာ္အားျဖင့္ လူမ်ဳိးအေပါင္း (တပါးအမ်ဳိးသား)
မိတ္ေဆြႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္အပါအဝင္ ေကာင္းႀကီးခံစားဘို ့ရန္ျဖစ္သည္။ အာၿဗံဟံသည္ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ေျဖာင့္မတ္ျခငး္
ကိုရ၏။(ကမၻာ ၁၅ း ၆ ။ ေရာ ၄ း ၂-၃) ယံုၾကည္ျခင္း၏ တံဆိပ္အျဖစ္ အေရဖ်ားလွီး မဂၤလာကို လည္းခံရ၏။(ေရာ ၄ း ၁၂
 ယံုၾကည္ျခင္းရွိေသာ သူတို ့၏ အဘလည္းျဖစ္၏။ ဘုရားသခင္၏ အေဆြလည္းျဖစ္၏။ ဘုရားသခင္ႏွင့္နီးနီးကပ္ကပ္စ
ကားေျပာရ၏။ ထို ေၾကာင္းယံုၾကည္ေသာသူတို ့ေကာင္းကင္ေရာက္ေသာအခါ အာၿဗံဟံရင္ခြင္ေရာက္သည္ဟုဆိုတတ္၏
(လု ၁၆ း ၂၃ ) ယံုၾကည္ေသာသူတို ့ကို အာၿဗံဟံ၏ သားေတာ္ဟုလည္းေခၚ၏။(ဂလာ ၃ း ၇) ထိုသုိ ့အာၿဗံဟံသည္ ယုံ
ၾကည္ျခင္းအားႀကီးေသာ္လည္း သူ၏သားစဥ္ေျမးဆက္တို ့သည္ ဘုရားသခင္ကို မယံုၾကည္၍ အီဂ်စ္ျပည္၌ ကြ်န္ခံရၾက၏ ဤေခတ္သည္လည္း ယခင္ေခတ္မ်ားနည္းတူ ဆံုးရံႈးျခင္းျဖင့္နိဂံုးခ်ဳပ္ရ၏။

                   မႈေတာ္ျမတ္၌....... အတား (မိုးကုတ္လီဆူေလး)

No comments:

Post a Comment