Tuesday, February 7, 2012

ေခတ္ကာလမ်ား ( ၂)


                     ေရမလႊမ္းမုိးမွီေခတ္ကာလ (ေကာင္းမေကာင္းသိေသာေခတ္)The Antediluvian Age
အာဒံႏွင့္ဧဝ အျပစ္က်ဴးလြန္ၿပီးအခ်ိန္မွ ေရလႊမ္းမိုးျခင္း အထိ ႏွစ္ေပါင္း ( ၁၆၅၆)ႏွစ္ကာလအတြင္းျဖစ္သည္။(ကမၻာ၃ း ၂၂
၆း ၈) ဧဒင္ေခတ္၌ အာဒံႏွင့္ဧဝတို ့သည္ ေကာင္းမေကာင္းသိေသာဥာဏ္မရွိ။ သို ့ေသာ္ ေကာင္းမေကာင္းသိႏုိင္ေသာ သ
စ္ပင္၏ အသီးစားေသာေၾကာင့္ေကာင္းမေကာင္း သိတတ္လာၾကသည္။ ဤေခတ္၌ လူသည္ ေကာင္းမေကာင္းသိေသာ ဥာဏ္အားျဖင့္ ေနထိုင္ရမည္ျဖစ္သည္။ ေကာင္းမေကာင္းသိေသာဥာဏ္သည္ ေၾကာက္ျခင္းႏွင့္ ရွက္ျခင္းသာျဖစ္ေစႏုိင္သ
ည္။ လူကို မေကာင္းေသာ အရာလုပ္ျခင္းမွ မတားျမစ္ႏုိင္ေခ်။ အေၾကာင္းမွာ ေကာင္းမေကာင္း သိတတ္ေသာ ဥာဏ္တန္ခို
းမရွိ။ ေကာင္းမေကာင္းသိေသာဥာဏ္သည္ လူကို အက်ဳိးမေပး။ လူတိုင္းထင္ၾကသည္မွာ ေကာင္းမေကာင္း သိတတ္ေသာ ဥာဏ္သည္ ဘုရားသခင္ေပးေသာ အရာျဖစ္ေသာေၾကာင့္ အသံုးျပဳရမည္ ဟုဆိုၾကသည္။ ေကာင္းမေကာင္း သိေသာ ဥာဏ္သည္ ဘုရားသခင္ေပးေသာ အရာမဟုတ္ပါ။ ဘုရားသခင္က လူတို ့အား ေကာင္းမေကာင္းကို မသိေစခ်င္ပါ။သို ့ေသာ္စာတန္၏ လွည့္ျဖားမႈေၾကာင့္ သစ္သီးစားျခင္း အားျဖင့္သိလာသည္။ ထို ့ေၾကာင့္စာတန္လက္ေဆာင္ဟု ဆိုႏုိင္သည္။
ေကာင္းမေကာင္းသိေသာဥာဏ္ေၾကာင့္ အာဒံႏွင့္ဧဝတို ့သည္ ဘုရားသခင္ကို ေၾကာက္ၾကသည္။ ယေန ့ေလာကီပညာရွိ
မ်ားသည္ ေကာင္းမေကာင္း သိေသာဥာဏ္ အလြန္ဖြံ ့ၿဖိဳးေသာေၾကာင့္ ဘုရားသခင္ကို လက္မခံႏုိင္ၾက။ ထို ့ေၾကာင့္ဘုရား
သခင္က ဘုရားမရွိဟု မိုက္ေသာသူထင္တတ္၏(ဆာလံ ၁၄ း ၁ ၊ ၅၃ း ၁) ဟုဆိုထားသည္။ ဤေကာင္းမေကာင္းသိေသာ
ဥာဏ္ပင္လွ်င္ ေလာကီသားမ်ားက ပညာဟုဆိုၾကသည္ မဟုတ္ေလာ။သို ့ေသာ္က်မ္းစာက ပညာရွိေသာသူတို ့၏ ပညာ
ကို ငါဖ်က္ဆီးမည္။ ဥာဏ္ေကာင္းေသာသူတို ့၏ ဥာဏ္ကိုလည္း ငါပယ္မည္ ဟုလာသတည္း။(၁ေကာ ၁ း ၁၉)ေလာကိကို
ဘုရားသခင္ မိုက္ေစေတာ္မူသည္ မဟုတ္ေလာ(၁ေကာ ၁ း ၂၀) ထို ့ေၾကာင့္ေလာကီပညာအားျဖင့္ ဘုရားသခင္ကို မသိ
ႏုိင္။(သုတၱံ ၃ း ၅ ) ၌ ထာဝရ ဘုရားကို စိတ္ႏွလံုးအၾကြင္းမဲ့ ကိုးစားေလာ့။ ကိုယ္ဥာဏ္ကို အမွီမျပဳႏွင့္။ဟုဆိုထားပါသည္။
ထို ့ေၾကာင့္အခ်ဳပ္အားျဖင့္ဆိုေသာ္ ေကာင္းမေကာင္းသိေသာဥာဏ္သညေ ေလာကီအရာ၌ ေကာင္းေသာ္လည္း ဝိညာဥ္
ေရးရာ အားျဖင့္ၾကည့္ပါက ဘုရားသခင္ႏွင့္မေတြ ့ႏိုင္ေအာင္ ပညာရွိသူတိုင္းကိုဟန္ ့တားေသာရန္သူျဖစ္သည္။ အာဒံႏွင့္ဧ
ဝမျပစ္မွားခင္မွာ ကိုးကြယ္ျခင္းမွရွိ။ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သြားလာၾက၏။ သို ့ေသာ္အျပစ္ေၾကာင့္ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္း အားျဖင့္ ကိုး
ကြယ္ဘို ့လုိလာသည္။ အာဒံႏွင့္ ဧဝ၏ သားႏွစ္ေယာက္ျဖစ္ေသာ ကာကၠုနႏွင့္ အာေဗလတို ့သည္ ကိုးကြယ္ျခင္းအမႈကို ျပဳ
ၾက၏။ ကာကၠုန သည္ လယ္ထြက္သီးႏွံအားျဖင့္လည္းေကာင္း သူ ့ညီအာေဗလသည္ သိုးအားျဖင့္လည္းေကာင္း ယဇ္ပူ
ေဇာ္ေသာအခါ ဘုရားသခင္က အာေဗလ ႏွင့္သူ၏ ယဇ္ကိုသာလက္ခံ၏။ ကာကၠုနႏွင့္သူ၏ ပူေဇာ္သကၠာကို ပမာဏမျပဳး
(ကမၻာ ၄ း ၁ ၅) ဘုရားသခင္သည္ အဘယ့္ေၾကာင့္ ကာကၠုန၏ ပူေဇာ္သကၠာကို လက္မခံသနည္း။လူအခ်ဳိ ့ထင္မွတ္ၾက
သည္မွာ ညံ့ေသာအရာ ေပးေသာေၾကာင့္လည္းေကာင္း စိတ္ေစတနာ မရွိေသာေၾကာင့္လည္းေကာင္း ျဖစ္သည္ဟုဆို
သည္။ ထို သို ့မဟုတ္ပါ။ ဘုရားသခင္ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ေသာအရာသည္ အေသြးအားျဖင့္ ပူေဇာ္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ လူအျပစ္
ေျဖေသာအရာကားအသြးျဖစ္ပါသည္။ (ဝတ္ျပဳ ၁၇ း ၀၀) အေသြးသြန္းေလာင္းျခင္းမရွိလူအျပစ္ေျဖလြတ္ျခင္းမွရွိ။(ေဟၿဗဲ ၉း ၂၂)ကာကၠုနသည္ သူ၏ ပူေဇာ္သကၠာကို ဘုရားသခင္ လက္မခံေသာအခါ စိတ္ဆိုးသည္။ ထိုအခါ ဘုရားသခင္က သင္
သည္ အဘယ့္ေၾကာင့္စိတ္ဆိုးသနည္း။ အဘယ္ေၾကာင့္မ်က္ႏွာပ်က္သနည္း။ သင္သည္ ေကာင္းမြန္စြာျပဳလွ်င္ အခြင့္မရ
သေလာ။ေကာင္းမြန္စြာမျပဳလွ်င္ အျပစ္ေျဖေသာ ယဇ္ေကာင္သည္ တံခါးနားမွာဝင္လွ်က္ရွိ၏။ သူသည္ သင္၏အလိုသို ့
လိုက္၍ သင္သည္ သူ ့ကို အုပ္စိုးရ၏ ဟုကာကၠုန ကို မိန္ ့ေတာ္မူ၏။ (ကမၻာ ၄ း ၅-၇)ကာကၠုနသည္ လယ္သမ်ားျဖစ္ေသာ
ေၾကာင့္ယဇ္မရွိေခ်။ ထို ့ေၾကာင့္လယ္ထြက္သီးႏွံျဖင့္ကိုးကြယ္မည္ကို သိေသာေၾကာင့္ ဘုရားသခင္က ယဇ္ေကာင္ကို ေပး
ထား၏။ မေတြ ့ေတြ ့ေအာင္ တံခါးနားမွာ ရပ္ခိုင္း၏။ သို ့ေသာ္ကာကၠုနသည္ ဘုရားသခင္ေပးေသာယဇ္ေကာင္ကို ပမာဏ
မျပဳ။ မိမိအႀကံအားျဖင့္ လုပ္အားမွ ရေသာ သီးႏွံျဖင့္ ကိုးကြယ္၏။ဘုရားသခင္၏ အႀကံကိုပယ္ေသာေၾကာင့္ သူႏွင့္သူ၏
ယဇ္ပူေဇာ္သကၠာလဲပယ္ျခင္းခံရ၏။ထိုနည္းတူ ယေန ့ေျမာက္မ်ားစြာေသာလူတို ့သည္ ဘုရားသခင္ အစီအစဥ္ ေပးထား
ေသာ ယဇ္ေကာင္(ခရစ္ေတာ္)ကုိ ပယ္ကာ မိမိတို ့အႀကံအစည္အတိုင္း ကိုယ္က်င့္တရားႏွင့္ အလွဴဝတၳဳမ်ားကို အားကိုး
လွ်က္ ဘုရားထံခ်ဥ္းကပ္ၾက၏။ သို ့ေသာ္လည္း က်မ္းစာက အကြ်ႏု္ပ္တို ့ရွိသမွ်သည္ စင္ၾကယ္ျခင္းမရွိပါ။ ျပဳဘူးသမွ်
ေသာ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈတို ့သည္လည္း ညစ္ေသာအဝတ္ႏွင့္တူပါသည္။(ေဟရွာ ၁ း ၁၂-၁၄)အာေဗလမူကား ခရစ္ေတာ္
၏ အေသြးကုိပံုေဆာင္ေသာ သိုးျဖင့္ ပူေဇာ္ေသာအခါ ဘုရားသခင္လက္ခံ၏။ ထိုနည္းတူ မိမိအျပစ္အတြက္ ခရစ္ေတာ္၏
အေသြးကိုအားကိုးျခင္းျဖင့္ ဘုရားရွင္ထံခ်ဥ္းကပ္ေသာသူကို ဘုရားရွင္သည္ ျငင္းပယ္ေတာ္မမူ။ ဤေနရာ၌ဂိုဏ္းႏွစ္ခုစ
တင္ေလ၏။ မိမိကိုယ္ကို အားကိုးေသာဂိုဏ္း၊ ကိုယ္က်င့္တရားႏွင့္ အလွဴကို အားကိုးေသာဂိုဏ္းႏွင့္ အေသြးေတာ္္ကုိအား
ကိုးေသာဂိုဏ္း၊  ကာကၠုနႏွင့္ အာေဗလ ဂိုဏ္း ယေန ့ကမၻာေပၚ၌ ဘာသာအမ်ဳိးမ်ဳိး ဂိုဏ္းဂဏအမ်ဳိးမ်ဳိးကြဲျပားျခားနားေသာ္
လည္း ဘုရားအျမင္မွာႏွစ္မ်ဳိးထဲရွိ၏။ခရစ္ေတာ္၏ အေသြးကို အားကိုးေသာသူႏွင့္ အားမကိုးေသာသူ၊ ျဖစ္၏။ ဘုရားသခင္
သည္ အာေဗလ ၏ ပူေဇာ္သကၠာကို လက္ခံ၍ ကာကၠုန၏ ပူေဇာ္သကၠာကို လက္မခံေသာအခါ၊  ကာကၠုနသည္ အလြန္
စိတ္ဆိုး၍သူ ့ညီကို သတ္ေလ၏။( ကမၻာိ ၄ း ၈ ) ကမၻာေပၚရွိ ပထမဦးဆံုးလူသတ္မႈျဖစ္၏။ အာဒံႏွင့္ဧဝဘုရားစကားနားမ
ေထာင္မႈေၾကာင့္ သူတို ့၏ သားအခ်င္းခ်င္းသတ္ၾက၏။ ကာကၠုန၏ သားလာမက္သည္လည္း လူပ်ဳိတေယာက္ကိုသတ္၍ ဒုတိယ ေျမာက္လူသတ္သမားျဖစ္သည္။ ေကာင္းမေကာင္းသိေသာ္လည္း လူမသတ္ေအာင္မတားဆီးႏုိင္။  အာဒံႏွင့္ဧဝ
သည္ ဧဒင္ဥယ်ာဥ္စိုက္ပ်ဳိးေမြးျမဴစရာ မလိုေသာ္လည္း အျပစ္ေၾကာင့္နဖူးမွ ေခၽြး ေျခမထိ က်သည့္တိုင္ေအာင္အလုပ္လုပ္
ဖို ့လိုလာသည္။ 


           မႈေတာ္ျမတ္၌ .. . . .  . . .အတား (မိုးကုတ္လီဆူေေလး)

No comments:

Post a Comment